Download Misaki Iwasa (岩佐美咲) - Moshimo Watashi ga Sora ni Sundeitara (もしも私が空に住んでいたら)

Posted by Download Jpop Kpop Mp3 on Tuesday, January 8, 2013

Download mediafire mp3 rar zip album anime
Artist : 岩佐美咲
Title (Single) : もしも私が空に住んでいたら
Release Date : 2013.01.09
Tracklist
通常盤
1. もしも私が空に住んでいたら
2. フライングゲット<演歌バージョン>
3. 津軽海峡・冬景色(オリジナル・アーティスト:石川さゆり)
4. もしも私が空に住んでいたら(カラオケ)
5. フライングゲット<演歌バージョン>(カラオケ)
6. 津軽海峡・冬景色(カラオケ)

生産限定盤
1. もしも私が空に住んでいたら
2. フライングゲット<演歌バージョン>
3. あじさい橋(オリジナル・アーティスト:城之内早苗)
4. もしも私が空に住んでいたら(カラオケ)
5. フライングゲット<演歌バージョン>(カラオケ)
6. あじさい橋(カラオケ)
Download Music

Blog, Updated at: 7:04 PM

0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

Subscribe

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Statistic

Artist